اسپایدرمن مجدداً به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد
نوشته شده توسط : alb

با به اوج رسیدن کار دنیای سینمایی مارول، اختلاف‌ها بین این دو شرکت هم به اوج رسید و مدتی پیش مشخص شد که این دیزنی و سونی بر سر مرد عنکبوتی به اختلاف اساسی خورده‌اند. این اتفاق به معنی ترک دنیای سینمایی مارول برای اسپایدرمن بود.

تمام بحث بر سر سود حاصل از فروش فیلم بود. در حالی که دیزنی 50 درصد از سهم فروش فیلم را بر خلاف قرارداد سابق درخواست داشت، سونی به هیچ وجه کوتاه نیامد و کار به طلاق تجاری رسید! این به معنی حذف اسپایدرمن از تمام پروژه‌های دیزنی و مارول بود که کار تام هالند، ستاره جوان را در نقش اسپایدرمن ناتمام باقی می‌گذاشت.

در خارج از دنیای سینمایی مارول، ابرقهرمان‌های زیادی حضور دارند ولی کمتر شاهد حضور پر رنگ و تأثیر گذار آن‌ها در سینما بودیم. اگر وضع به این ترتیب پیش می‌رفت، مرد عنکبوتی فقط باشخصیت‌هایی ونوم می‌توانست ارتباط بر قرار کند.

البته طرفداران اسپایدرمن هم بیکار ننشستند. هم زمان با این ماجرا تعداد زیادی از طرفداران دنیای مارول کمپین‌های مختلف راه انداختن و خواستار بازگشت اسپایدرمن شدند. حتی خود تام هالند هم به این جریان واکنش نشان داد و اعلام کرد دوست دارد در نقش سابق خود باز گردد.

به نظر می‌رسد این فشارها نهایتاً اثرگذار بوده‌اند و فیلم سوم اسپایدرمن همچنان در دنیای سینمایی مارول اتفاق خواهد افتاد که تابستان سال 2021 قرار است اکران شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: اسپایدرمن ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: